Finale Wittenhorst 2 tegen Deurne 2 in Venray

3 juni 2014

De allesbeslissende wedstrijd van Wittenhorst 2, doel is promotie naar de Reserve Hoofdklasse, tegen Deurne 2, zal op maandag 9 juni om 11.30 uur gespeeld worden in Venray.

Wederom een bijzondere wedstrijd voor Wittenhorst, na het kampioenschap in het afgelopen seizoen kan het team a.s. maandag promotie naar de Reserve Hoofdklasse bewerkstelligen.

Dit vooruitzicht is reden om zoveel mogelijk supporters op te roepen om maandag naar Venray af te reizen en het team als 12e man te ondersteunen bij het afdwingen van het beoogde resultaat. Ook vanuit Deurne zullen natuurlijk de nodige supporters de gang naar Venray maken, met een grote supportersschare van RKsv Wittenhorst kan de 12e man alvast een statement maken om de overwinning af te dwingen.