Gelukkige overwinning Bekkerveld

15 maart 2015

De met veel spanning tegemoet geziene wedstrijd tegen Bekkerveld bracht voor Wittenhorst net niet wat gehoopt werd. De thuisclub kon zeker in de eerste helft de kansen niet verzilveren. Eenmaal werd op de doellijn van Bekkerveld de bal weggehaald en in dezelfde aanval eigenlijk kon de bal uit de kruising worden gekopt. Dit had met wat meer geluk een treffer kunnen opleveren.

Na de pauze kwamen de mannen uit Heerlen wat beter in de wedstrijd. Zonder dat het voor gevaarlijke situaties opleverde. Tegen alle verwachtingen in kon Bekkerveld toch opvoorsprong komen. Uit een onnodige situatie kon de bal niet voldoende in het spel worden gebracht en het was Ruben Hessen die als de kippen erbij was om de bal in het lege doel kon werken,0-1. Deze tegenvaller deed Wittenhorst pijn en in het verdere verloop kon men voorin geen vuist maken om de zo verdiende gelijkmaker te scoren.

Lees meer bij Wedstrijden --> Verslag

Wittenhorst 2 speelde in de halve finale van de beker tegen het gerenommeerde Gemert 2 (Hoodklasser). Deze ploeg was duidelijk een maatje te groot en behaalde een grote 6-0 overwinning. De strijd in de competitie moet nu maar zijn beslag gaan krijgen.