Informatieavond Arabisch sprekende ouders

5 september 2021

Binnen de vereniging RKsv Wittenhorst is er sinds kort een werkgroep die als doel heeft ervoor zorgen dat vanaf de aanmelding de integratie voor kinderen van statushouders en/of arbeidsmigranten binnen de vereniging Wittenhorst goed verloopt.

De werkgroep organiseert voor Arabisch sprekende ouders een ouderavond om met hen te spreken over aanmelding van een kind bij Wittenhorst, Stichting Leergeld, de cultuur binnen de vereniging, informatie over wedstrijden, trainingen, kleding ,afspraken binnen een team en wat verwachten we van elkaar.

Deze ouderavond vindt plaats op woensdag 15 september a.s. Aanvang: 19.30 uur kantine Wittenhorst, Wittebrugweg 3, Horst.

Ook zullen personen van Stichting Leergeld en Stichting Synthese op deze avond aanwezig zijn.

Ouders worden persoonlijk via mail uitgenodigd. Mocht u geen uitnodiging hebben ontvangen en toch graag aanwezig willen zijn geef dit dan voor zondag 12 september a.s. door aan één van de leden van de werkgroep:

Tot woensdag 15-9 a.s. 19.30 uur kantine Wittenhorst.