Internationale trainingskampen op Sportpark ter Horst

19 juni 2015

Wittenhorst is deze zomer, samen met Hoofdsponsor Parkhotel Horst, wederom gastheer voor internationale trainingskampen. Sportpark ter Horst zal worden bezocht door een drietal clubs uit het buitenland.

KRC Genk:

KRC Genk verblijft van 29 juni tot en met 3 juli a.s.  in Horst en zal onder leiding van trainer Peter Maes op de velden van Wittenhorst trainen. De voor ons bekendste speler bij Genk, dat een aantal jaren geleden nog Belgisch kampioen werd, is Thomas, Buffel, die in het verleden bij Excelsior en Feijenoord speelde.

FC Porto:

Voor de derde achtereenvolgende keer zal FC Porto Horst tijdens de Pre Season Tour bezoeken. Porto, met trainer Julen Lopeteque en o.a. Nederlands International Bruno Martens Indi, bezoekt van 8 juli tot en met 18 juli Horst.

Al Taawoun:

Van 19 juli tot en met 3 augustus zal Al Taawoun uit Saoudie Arabie, onder leiding van de Portugese coach José Manuel Gomes,  haar trainingskamp opslaan in Horst aan de Maas. Al Taawoun bereikte vorig jaar een 9e plaats in de competitie.

De aanwezigheid van toeschouwers bij trainingen kan pas aan de orde zijn na overleg met de betreffende clubleiding. Zodra we hiervan op de hoogte zijn zullen we dit berichten.