KEEPERS XPERIENCE Wittenhorst

14 oktober 2014

Wil je een echte topklasse keeper aan het werk zien EN zijn handtekening krijgen?

Doe me mee aan HO Soccer-games om een paar zeer goede wedstrijdhandschoenen te winnen??? Dat kan!

Donderdag 23 oktober is het zo ver! Een hele middag kracht-, loop-, coordinatie- en goede keeperstraining door ervaren keeperstrainers uit de regio Noord-Limburg. Ook word je positief gecoacht, mentaal begeleid en je krijgt nog veel meer keepersgerelateerde informatie op de mooie velden op sportpark Ter Horst te Horst (L).

Voor de 2e keer gaan we, van ongeveer 14.00 uur tot 18.00 uur, intensief en actief aan de slag. Omkleden kan al vanaf 13.30 uur.

Elke jeugdkeep(st)er is welkom ongeacht zijn niveau of klasse; elke keeper wordt in de groep ingedeeld waar hij die dag op een plezierige manier een leerzame middag zal beleven.

Elke deelnemer krijgt een consumptie en een gadget, tot 40% korting in de keepersshop van Keepers-Arena, gelegenheid tot vragenstellen aan, op de foto met en het bijwonen van een demo van een regionale topper.

Inschrijfgeld is slechts € 7,50 inclusief consumptie en gadget!

Schrijf je dus snel in, want VOL = VOL!