Limgroup Cup naar de 5e speeldag

8 maart 2015

De laatste wedstrijd van Jong Oranje bracht de eerste nederlaag voor de jongelingen van RKsv Wittenhorst in de strijd om de Limgroup Cup. A.s. dinsdag speelt Jong Oranje de return tegen Venray. De eerste wedstrijd tegen de concurrenten uit Venray mondde uit in een 3-1 overwinning voor Wittenhorst. Concurrent Deurne neemt het op tegen Gemert.

Stand na 4 wedstijden:

Deurne

Venray

Gemert

Het programma voor 10 maart 2015

20.00 uur sv Deurne - vv Gemert veld 4

20.00 uur sv Venray - RKsv Wittenhorst veld 3

Trainer-Coach Davy Beerens heeft de volgende spelers opgeroepen voor de wedstrijd tegen SVVenray. De spelers worden om 19.00 uur op het sportpark verwacht:

Gijs Gooren, Stef Tissen, Jort Verhaegh, Dirk Scheres, Kevin v Asten, Joost Deenen, Joreno vd Ven, Jeffrey Spee, Tom Aarts, Jimmie Janssen, Nilis Schatorje, Joost v Rensch, Marc v Rens, Jordi Geurts. Sandro Cooiman en Jimmy Lucassen.

Trainingen:

Voor de trainingen op het sportpark gelden de zelfde regels als tijdens voorgaande Limgroup avonden. We verzoeken trainers en leiders hiermee rekening te houden.