Nieuwjaarsreceptie 3 januari 2015

2 januari 2015

Beste leden, sponsors, vrijwilligers,

Het jaar 2014 is alweer bijna voorbij. Alweer een prachtig jaar met mooie hoogtepunten voor onze vereniging. Een jaar waarin ook de ambitie tot het creëren van een sportzone Kasteelse Bossen is opgepakt. De winterstop is de tijd van bezinning en feestelijkheden. In het nieuwe jaar gaan we met elkaar weer mooie uitdagingen aan en geven we samen vorm aan onze ultieme droom, Horst aan de Maas de sportieve omgeving van de regio!

Het bestuur van RKsv Wittenhorst wenst u en uw families fijne feestdagen en natuurlijk een gezond, sportief en respectvol 2015!

Wij nodigen u allen graag uit om op zaterdag 3 januari om 19.00 uur in de kantine met ons het glas te heffen en het nieuwe jaar feestelijk in te luiden.

Tijdens de receptie wordt uiteraard bekendgemaakt wie tot ere-vrijwilliger van 2014 wordt benoemd.

Namens het bestuur
Ton Hagens