Presentatie Sportzone voor alle Wittenhorst leden

13 april 2015

Het bestuur van Wittenhorst participeert intensief in het initiatief sportzone Kasteelse Bossen. Een samenwerking tussen diverse partijen; sportverenigingen, onderwijs, bedrijfsleven en gemeente Horst aan de Maas. De eerste stappen om te komen tot een sportzone zijn gezet!

Graag willen alle sportzone partners hun leden en medewerkers meenemen in de ontwikkelingen rond de sportzone. Op dinsdag 14 april, van 19.00 tot 20.30 uur vindt een bijeenkomst plaats in de aula van het Dendron College, Gebr. van Doornelaan 124 te Horst.

Het bestuur nodigt u graag uit om deze bijeenkomst bij te wonen en u op de hoogte te stellen van de recente ontwikkelingen. Het verzoek, als u aanwezig wilt zijn, dit kenbaar te maken via informatiesportzone@rksv-wittenhorst.nl, alvast dank voor de medewerking.

We rekenen op een hoge opkomst!

Namens het bestuur

Ton Hagens