Stem op Ger Hesen in de strijd om de penningmeester van het jaar 2015

13 april 2015

Ieder jaar vindt de verkiezing van de penningmeester van het jaar plaats. Wittenhorst doet dit jaar mee aan deze verkiezing en heeft penningmeester Ger Hesen genomineerd voor het jaar 2015. We roepen iedereen, maar zeker alle leden op om hun stem uit te brengen, ga naar: http://www.penningmeestervanhetjaar.nl/stem/ zoek op “Wittenhorst” en breng je stem uit.

Onze motivatie om Ger te nomineren:

Ger Hesen (67) is al 15 jaar penningmeester van RKsv Wittenhorst. Ger is een echte penningmeester, die de gelden van de leden bewaakt als zijn eigen gelden, maar daarnaast ook oog heeft voor de moderne invulling van het vak binnen de veranderende omgeving van de vereniging. Ger heeft met zijn aanpak bijgedragen aan de gezonde financiële positie van RKsv Wittenhorst. Daarnaast draagt Ger vanuit zijn vakgebied bij aan de ontwikkeling van Wittenhorst als vereniging.Naast de rol van penningmeester is Ger ook jeugdvoorzitter geweest van RKsv Wittenhorst.

Los van dat alles is Ger Hesen een echte “mensenmens”, een vrijwilliger zoals het bedoeld is, er zijn voor de medemens. Hij is een voorbeeld voor velen!

De vereniging Wittenhorst heeft veel te danken aan penningmeester Ger Hesen.

Mocht Ger gekozen worden als penningmeester van het jaar 2015 draagt Ger, via deze verkiezing, €2500 bij aan de clubkas van RKsv Wittenhorst!