Trainingskamp Al Khor: Oefenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam

2 augustus 2015

Vanaf 1 augustus verblijft Al Khor uit Qatar voor een trainingskamp in Parkhotel Horst. Het team zal voor het trainingskamp gebruik maken van veld 5. De club werd opgericht in 1961 en speelt haar thuiswedstrijden in de Qatari League. Thuishaven is het Al-Khwar Stadion, dat plaats biedt aan 20.000 toeschouwers. Het team van Al Khor bestaat uit spelers uit Noorwegen, Bahrein, Burkino Fasso, Brazilie en Kameroen. Trainer van Al Khor is Laszlo Boloni.

Oefenwedstrijd: vrijdag 7 augustus 16.00 uur: Al Khor - Sparta Rotterdam

Op vrijdag 7 augustus om 16.00 uur uur spelen onze gasten uit Qatar op Sportpark ter Horst een oefenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam uit de Jupiler league. Voor deze wedstrijd gelden entreeprijzen, welke ook van toepassing zijn voor leden van Wittenhorst.

Volwassenen:   €5,00

Kinderen tot 12 jaar: € 3,50