Tussenstand Leukste Sportvereniging: Wittenhorst draait mee in de top

22 september 2015

Nek aan nek race met Venlo, Maastricht en Roermond

Vandaag is de eerste tussenstand van de Verkiezing van de leukste sportvereniging van Horst aan de Maas gepubliceerd. Wittenhorst staat met 37 stemmen bovenaan maar dit is nog lang niet voldoende om mee te doen aan de definitieve verkiezing. Er is nog helemaal niets beslist, want er kan nog tot en met 11 oktober 2015 op RKsv Wittenhorst gestemd worden. Om winnaar te worden in Horst aan de Maas hebben we minimaal 50 stemmen nodig, om mee te kunnen/mogen doen. Met de huidige stand is dus alle moeite voor niets geweest.

Let op: er zijn minimaal 50 stemmen nodig dus met de huidige stand is alle moeite voor niets geweest. Reden om iedereen op te roepen de vereniging te ondersteunen en een stem uit te brengen.

Landelijk en provinciaal:

Op dit moment is Wittenhorst in de provincie Limburg in een nek aan nek race verwikkeld met bijvoorbeeld de koplopers uit Venlo, Maastricht en Roermond. Landelijk hebben we een kleine achterstand op bijvoorbeeld Den Haag en Rotterdam! Enig chauvinisme is dus op zijn plaats, dus als jullie massaal stemmen kunnen we een mooie voorsprong nemen en zetten we niet alleen Wittenhorst maar zeker ook Horst aan de Maas op de kaart! Klik op de banner “leukste sportvereniging” die bovenaan de homepage van Wittenhorst staat.

Stem en maak kans op mooie prijzen

Onder de stemmers drie mooie prijzen verloot:

1. een tablet

2. een jaar gratis sporten en

3. een dagje Wellness.

De prijswinnaars worden na afloop van de verkiezing bekend gemaakt.

Maatschappelijk partner van de verkiezing is: Spieren voor Spieren

Ook dit jaar is Spieren voor Spieren als goed doel verbonden aan de verkiezing. Hoe meer stemmen er worden uitgebracht, hoe groter het bedrag dat tijdens de Award Uitreiking aan Spieren voor Spieren overhandigd wordt. Nog een reden om allemaal mee te doen.