Voorbeschouwing DESO-Wittenhorst en selectie

23 mei 2015

Wittenhorst heeft weer sprongen gemaakt, dat is de conclusie nadat de wedstrijd tegen DESO op een gelijkspel werd beëindigd. De eerste twee ontmoetingen (vorig seizoen) gingen toen verloren.

Ook een volgende conclusie is dat we met deze 0-0 de return moeten gaan spelen. Velen zeggen hardop: geen schijn van kans. Maar als men de verrichtingen van de Oranjeploeg in uitwedstrijden beziet dan is het direct een ander verhaal.

Een goed resultaat dus tegen deze sterke tegenstander met in hun midden enkele spelers met een profverleden. Met een heel klein beetje meer fortuin had er zelfs een overwinning in gezeten. Laten we maar zeggen dat we dat in Oss bewaard hebben.

De spelers weten nu ook waar DESO toe in staat is. Deze ploeg had weliswaar veel balbezit maar echte kansen creëerde de ploeg niet. Het zal gaan afhangen over de vorm van de dag. DESO zal met veel elan bestreden moeten worden, dan zal er ongetwijfeld mogelijkheden geschapen worden om toe te slaan.

Met behulp van onze supporters zal dit een grote steun gaan worden. Pinkstermaandag gaat het dus gebeuren, aanvang 14.30 uur. Ben van de partij. Mogelijk kunnen we dan gaan zingen..... Op een mooie Pinksterdag in mei....

Het sportpark Rusheuvel is gelegen aan de Spitsbergerweg 1 in Oss.

Mannen, veel succes!

Hoe verder?

Wanneer DESO-Wittenhorst in een gelijkspel eindigt wordt er 2x15 min. verlengd. Is er dan nog geen winnaar volgen er strafschoppen.

De winnaar van deze wedstrijd speelt de eerstvolgende wedstrijd uit tegen Beerse Boys (6-0 winst op Schijndel) op zondag 31 mei en 7 juni de return voor directe promotieplaats naar de Hoofdklasse.

Selectie:

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Gijs Gooren, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Rik Linders, Marc van Rens, Bram Rubie, Nilis Schatorjé, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 11.45 uur bij de Lange.

Vertrek bus: 12.15 uur ING-bank.