Voorbeschouwing Heidebloem-Wittenhorst en selectie

17 september 2015

Beste Supporters,

Komende zondag staat voor ons de derde competitiewedstrijd op het programma. Afgelopen zaterdag hebben we ons niet van de beste kant laten zien. Voor ons is het zaak dat we hier komende zondag tegen Heidebloem wat aan gaan doen. We weten dat we beter kunnen en dit zullen we ook laten zien!

Heidebloem is het seizoen redelijk gestart, met 4 punten uit 2 wedstrijden. Aan ons de taak om ze na zondag op 4 punten te houden, zodat de punten mee naar Horst genomen worden.Vorig seizoen lieten beiden clubs zien aan elkaar gewaagd te zijn. Beide wedstrijden eindigden in 1-1. Op basis van deze wedstrijden zal het op voorhand een spannende middag worden. Het enige verschil met vorig jaar is dat er bij Heidebloem een vrijwel nieuw team staat (8 spelers vertrokken, 10 spelers kwamen), terwijl onze groep vrijwel intact is gebleven.

We zullen er op het Ton Caanen Sportcomplex met zijn allen voor gaan! We zullen laten zien dat de wedstrijd tegen SSS’18 een incident was en zullen van ons afbijten!

Tom Zanders

Selectie

Tom Aarts, Kevin van Asten, Denny Bongers, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Marc van Rens,  Dirk Scheres, Jeffrey Spee, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.30 uur ING.