Voorbeschouwing sv Meerssen-Wittenhorst en selectie

9 april 2015

De wedstrijd RKsv Wittenhorst - Heidebloem, welke op tweede paasdag gespeeld mocht worden eindigde helaas in een gelijkspel 1-1. Het was een wedstrijd met kansen over en weer. Nadat Heidebloem na plm. 10 min. al op een 1-0 voorsprong was gekomen moest Wittenhorst in de achtervolging op de gelijkmaker. Deze werd keurig door Willem Heijnen binnengetikt en met een 1-1 ruststand kon Wittenhorst vol goede moed aan de tweede helft beginnen. Het was echter Heidebloem die het dichtst bij een tweede treffer kwam, maar deze bleef gelukkig uit. Het werd tenslotte het opmerkelijke 6e gelijkspel van 1-1.

Voor komend weekend staat er weer een mooie en belangrijke wedstrijd op het programma: een wedstrijd tussen de nummer 3 en 4 op de ranglijst. Dus een wedstrijd in de strijd om de derde plaats. Na het puntverlies tegen Heidebloem willen wij weer gaan voor de volle 3 punten! Thuis hebben wij de wedstrijd tegen SV Meersen helaas verloren en daarom zijn wij uit op revanche.

Supporters, wij hopen op uw steun in het zonnige zuiden.

Bart Zanders

Selectie

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders, Gijs Gooren.

Bijeenkomst 11.45. bij De Lange.

Vertrek bus 12.15 bij ING-bank.