Voorbeschouwing SV Venray-Wittenhorst en selectie

23 april 2015

Zaterdag 6 september 18.00 uur, om en nabij 2000 toeschouwers zijn getuige van de eerste derby Wittenhorst-Venray. Nadat Venray in de eerste helft de bovenliggende partij was, wist Wittenhorst in de tweede helft het initiatief en uiteindelijk de winst te pakken door een doelpunt van Rob Zanders in de 69e minuut.

Deze wedstrijd was het bewijs dat de derby leeft in Horst! Het was mooi om te zien dat er zoveel supporters op deze wedstrijd af waren gekomen. Het feestje achteraf in de kantine, samen met supporters van Wittenhorst en spelers van SV Venray, was een mooie afsluiter van de eerste competitiewedstrijd van het seizoen.

Zondag 26 april om 14.30 uur start deel 2 van deze derby. Wat zou het voor de supporters mooi zijn om ook de tweede wedstrijd te winnen van Venray! Ook voor de spelers is dit een mooie wedstrijd om naar uit te kijken. Wie wil er nou niet voor 2000 toeschouwers spelen?

Deze wedstrijd is echter niet belangrijker dan de overige resterende wedstrijden. Voor Wittenhorst is het van belang dat we de komende 3 wedstrijden blijven winnen om aanspraak te maken op een periodetitel, om zodoende nacompetitie te spelen voor promotie naar de Hoofdklasse.

Komende zondag verwachten spelers en technische staf dat er wederom veel toeschouwers op deze derby afkomen.

Supporters, wij zijn er klaar voor! Jullie ook?

Tom Zanders

Selectie

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Gijs Gooren, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Rik Linders, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Nicky Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst 12.30 uur de Lange.