Voorbeschouwing Wittenhorst-Bekkerveld en selectie

12 maart 2015

Beste sportvrienden,

Afgelopen zondag hebben we, onder het genot van een warm zonnetje, toch de 3 punten gepakt tegen de nummer laatst in de ranglijst NWC. De eerste helft was er weinig te beleven; medespelers werden niet bereikt en echte kansen waren er niet. In de tweede helft kwam na 54 minuten spelen  de 1-0 op het scorebord. Dit hield tot aan het eind van een voetballend slechte wedstrijd stand.

Aankomende zondag staat de inhaalwedstrijd tegen directe concurrent Bekkerveld  op het programma. Dit is een belangrijk duel om de 2e plaats in de eerste klasse vast te houden. In de uitwedstrijd tegen Bekkerveld liep het spel gelijk op, maar had er wellicht wat meer ingezeten voor Wittenhorst. Hier was het na 90 minuten spelen 0-0.

Het belooft dus een spannende pot te worden, waar wij voetballend meer moeten laten zien.
 Daarbij hebben we natuurlijk de steun nodig van de supporters. Graag nodig ik jullie allen van harte uit om ons aan te moedigen zondag op sportpark Ter Horst.

Met sportieve groet,
John Tissen.

Selectie

Lars Blenckers, Gijs Gooren, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Rik Linders, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur.