Voorbeschouwing Wittenhorst-SV Meerssen en selectie

22 november 2014

Onze laatste wedstrijd tegen Heidebloem/Bovitech eindigde in een 1-1 gelijkspel. Op een moeilijk bespeelbare grasmat waren we erg gewaagd aan Heidebloem/Bovitech, dat afgelopen seizoen toch verdienstelijk 3e eindigde in de eerste klasse D. We kwamen op een 0-1 voorsprong door een uitstekende steekbal van Jordi Janssen, hier wist Lars Blenckers wel raad mee en schoof de bal beheerst onder de keeper door. Enkele minuten na de 0-1 maakte Heidebloem/Bovitech op gelukkige wijze de 1-1 via hun topscoorder Randy Grens.

Voor het aankomende weekend staat er een mooie wedstrijd op het programma, namelijk tegen SV Meerssen. De geel-zwarten zijn een van bekendere amateurclubs uit het zuiden, zij acteerden een paar jaar geleden nog in de Hoofdklasse. Ook de posities van beide clubs maakt het een interessante wedstrijd. Meerssen staat namelijk op de 6e plaats en wij op een 5e plek met een gelijk aantal punten. Meerssen heeft in de persoon van Danny Goessens een ware ‘ torhünter’.

Vorig seizoen tegen SV Meerssen werd het uit 0-0 en thuis leden we een pijnlijke nederlaag, het werd namelijk 0-3 op sportpark ter Horst. We kunnen wel stellen dat we nu wat beter in de competitie zitten dan vorig jaar en gaan dan ook met veel vertrouwen deze wedstrijd tegemoet.

We hopen dus aanstaande zondag steun te krijgen van onze 12e man en zo de 3 punten in ons eigen Horst te houden.

Vriendelijke groet,

Daan Verlijsdonk

Selectie

Wittenhorst - SV Meerssen - zondag 23 november - 14.30 uur

Lars Blenckers, Danny Bongers, Gijs Gooren, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Nicky Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst 13.15 uur.