Zaterdag 22 aug. start bekercompetitie: Wittenhorst-VVA'71

17 augustus 2015

De bekercompetitie begint komende zaterdag 22 augustus voor Wittenhorst met het thuistreffen tegen zaterdaghoofdklasser VVA'71 uit Achterberg (gemeente Rhenen in Utrecht).

Totaal een onbekende tegenstander dus. Vorig jaar eindigde deze ploeg in de Hoofdklasse op de 5e plek. Dus het is bij voorbaat een sterke tegenstander. We zijn benieuwd hoe Wittenhorst het eraf gaat brengen. In de voorbereiding trof Wittenhorst enkele zware tegenstanders w.o. eersteklasser Genk, VVV-Venlo en afgelopen zaterdag nog de sterke Topklasser De Treffers uit Groesbeek. Wat dat betreft is de ploeg al wat gewend.

Overigens speelt Wittenhorst komende donderdag 20 augustus thuis tegen degradant NWC uit Asten. Aanvang 20.15 uur.

De tweede wedstrijd wordt dinsdag 25 augustus gespeeld en wel in het Gelderse Huissen. Deze ploeg komt uit in de Hoofdklasse C. Om compleet te zijn ontvangt Wittenhorst voor de derde en laatste wedstrijd op zaterdag 29 augustus om 15.00 uur het Opheusdense DFS (Gemeente Neder-Betuwe) dat uitkomt in de eerste klasse A van het zaterdagvoetbal.

Voor de supporters en uiteraard spelers een uitermate boeiend toernooi met een onbekende afloop. Veel succes.