Organisatorische zaken

Organisatorische zaken

Naar de informatiegids index

Wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat is, ten behoeve van veld- en zaalvoetbal (futsal), verantwoordelijk voor de planning en administratie van alle wedstrijden, competitie-, beker- en vriendschappelijke wedstrijden ( inclusief externe toernooien), alsmede de indeling van velden en kleedkamers. Daarnaast zorgt het wedstrijdsecretariaat voor de ontvangst van de teams die sportpark ter Horst bezoeken. Het secretariaat onderhoudt de contacten met de KNVB en, in voorkomende situaties, met collega-verenigingen.

Voor vragen over het wedstrijdsecretariaat kun je contact opnemen met: wedstrijdsecretariaat@rksv-wittenhorst.nl

Scheidsrechterszaken

Scheidsrechterszaken is verantwoordelijk voor:

• Het opleiden en begeleiden van scheidsrechters en grensrechters
  • De indeling van scheidsrechters bij thuiswedstrijden van teams ( jeugd en senioren)
  • Het optimaliseren van de doorstroming van scheidsrechters van de jeugd naar de senioren
  • Het verbeteren en in standhouden van het imago ( kwaliteit en respect) van de scheidsrechters en grensrechters

Voor vragen over jeugdscheidsrechterszaken graag contact opnemen met Eric Hendrix via organisatiejeugdscheidsrechters@rksv-wittenhorst.nl

Organogram

Zie onderstaand het actuele organogram van de commissie Organisatorische zaken.

Toernooienschema

Het nieuwe toernooienschema 2023/2024 vind je hieronder.
(Laatste update: 18 maart 2024)

Team Coördinatie

Het Team Coördinatie stelt de teamsamenstelling vast, welke voorafgaand aan ieder seizoen tot stand komt in nauwe samenwerking met de Commissie Technische Zaken. De coördinatoren per categorie en de teamleiders zijn tijdens het seizoen verantwoordelijk voor een  adequate begeleiding van de teams, de spelers en onderhouden bij de jeugdteams de contacten met de ouders.

Iedere categorie heeft een eigen coördinator, die op zijn of haar beurt de teamleiders faciliteert en overkoepelend bijdraagt tot een goede organisatie. Onderstaand een weergave van de coördinatoren per categorie:

Coördinator Senioren
Lei v.d. Bekerom
organisatiesenioren@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator Veteranen
Geert Reijnders
organisatieveteranen@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator G Voetbal
organisatiegvoetbal@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator Zaalvoetbal/futsal
Dennis Jacobs
zaalvoetbal@rksv-wittenhorst.nl

Hoofd Coördinator Jeugd
Jeroen Hesen
coordinatorjeugd@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator Jeugd Onder 19 / Onder 17
Rob de Vries
organisatiejeugdonder1917@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator Jeugd Onder 15 / Onder 13
Renate Burgers (Technische ondersteuning door Henk Stiphout)
organisatiejeugdonder1513@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator Jeugd Onder 12 / Onder 11
Henk Hoeijmakers
organisatiejeugdonder1211@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator Jeugd Onder 10 / Onder 9
organisatiejeugdonder109@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator Jeugd Onder 8 / Onder 7 / Onder 6
organisatiejeugdonder876@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator toernooien
Margriet Bergmans
toernooienjeugd@rksv-wittenhorst.nl

Coördinator scheidsrechters
Erik Hendrix
organisatiejeugdscheidsrechters@rksv-wittenhorst.nl

Ieder team heeft daarnaast een of meerdere teamleiders als eerste aanspreekpunt die de praktische organisatie, administratie en begeleiding rondom het team voor hun rekening neemt/nemen.