Stichting Leergeld

Stichting Leergeld

Naar de informatiegids index

Stichting Leergeld zet zich in voor ondersteuning van kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar uit gezinnen met minimale financiƫle middelen. Ouder(s) of verzorger(s) van deze kinderen kunnen een beroep doen op hulp van stichting Leergeld Horst aan de Maas. Voor meer informatie: http://www.leergeldhorstaandemaas.nl/

De procedure is als volgt :

Nieuw lid:

1. Uw zoon of dochter meldt zich aan bij Wittenhorst via het aanmeldingsformulier website.

2. U als ouder dient daarna zelf contact op te nemen met Stichting Leergeld via het contactformulier op de website of mail naar info@leergeldhorstaandemaas.nl

3. Een intermediair van de Stichting komt bij u thuis, bespreekt uw (financiƫle) situatie en aan de hand daarvan wordt bepaald of u wel of geen recht hebt op een bijdrage van Stichting Leergeld.

4. Bij JA betaalt Stichting Leergeld de contributie aan Wittenhorst en, indien nodig, ontvangt een voucher voor sportkleding / schoeisel. Deze voucher kunt u inleveren bij Sport 2000 Venray/Venlo of Scapino Horst.

Bij volgende jaren lid Wittenhorst:

• U dient als ouder(s)/verzorger(s) elk jaar een nieuwe aanvraag te doen bij Stichting Leergeld voor betaling contributie nieuw seizoen.
  • Bij akkoord Stichting Leergeld wordt contributie door Stichting Leergeld aan Wittenhorst overgemaakt.
  • Indien nodig kunt u een nieuwe aanvraag doen voor sportkleding /schoeisel.

Nadere info
Binnen  Wittenhorst kun je 1 van onderstaande personen benaderen als er vragen zijn over Stichting Leergeld:

For the Arabic translation read here: Arabic translation