ABC selectieteams trappen het seizoen bij de jeugd af

22 juli 2013

De selectieteams A B en C starten op zaterdag 3 augustus om 16.00 uur met een eerste training, die o.a.  in het teken staat van kennismaking. Daarna wordt geleidelijk de motor weer opgestart. Alle spelers worden om 15.30 uur verwacht. Deze vroege start komt voort uit het gegeven dat voor deze categorieen de definitieve teams nog moeten worden samengesteld op basis van de trainingen.

De selectieteams D E en F starten de trainingen vanaf maandag 5 augustus, dit in verband met het gegeven dat de eerste oefenwedstrijden al op 10 augustus zijn gepland.

Alle overige jeugdteams starten de trainingen vanaf dinsdag 13 augustus.

Voor alle trainers en leiders van de jeugdteams is er op maandagavond 12 augustus een informatiebijeenkomst. Reserveer deze avond vast in je agenda, er wordt dan veel belangrijke informatie uitgewisseld.

Wil je weten wanneer je met je team een vriendschappelijke- of bekerwedstrijd speelt, kijk dan op de website in je teampagina bij de button “Programma”!

Met sportieve groet,

Richard Kleuskens