Brainstormsessies aanpassing interieur kantine.

11 maart 2015

Onlangs hebben we via de website van Wittenhorst al melding gemaakt van de plannen om de kantine een nieuw gezicht te geven.

Alle leden en vrijwilligers werden opgeroepen hun ideeën, knowhow en vaardigheden te bundelen en deze door te geven aan de leider van zijn/haar team c.q. het commissiehoofd van de betrokken commissie.

Op dinsdag 17 en woensdag 18 maart aanstaande vinden er twee brainstormsessies plaats in de bestuurskamer van Wittenhorst.

De leiders van alle teams en de commissiehoofden worden dringend verzocht per team/commissie maximaal twee personen af te vaardigen om één van beide sessies bij te wonen (de D, E, F en mini-F teams dienen door de desbetreffende leiders vertegenwoordigd te worden).

Je bent vanaf 19.30 uur welkom, de sessies starten om 19.45 uur.

Ben je niet in de gelegenheid een van beide sessies bij te wonen en wil je toch je ideeën, knowhow of vaardigheden kwijt, reageer dan per mail (inrichtingkantine@rksv-wittenhorst.nl).

We doen een dringend beroep op alle leden en vrijwilligers om mee te denken over, en mee te helpen aan het nieuwe gezicht van jouw kantine.

Namens de werkgroep kantine,

Jac Hesen, secretaris