C4 ongeslagen Kampioen

1 december 2013

De C4 werd, als eerste team van RKsv Wittenhorst dit seizoen, met grote overmacht kampioen in de 3e klasse 304. Op 1 gelijkspel na werden alle wedstrijden gewonnen en ook de kampioenswedstrijd,  gisteren in en tegen Venray C7 werd, in het bijzijn van de 12e  man,  met 0-4 gewonnen. Er was veel oranje te zien langs de lijn in Venray.  Een prima competitieverloop onder leiding van Theo van Rens, Thijs Maessen en Marcel Rossy,  die terecht trots mogen zijn op dit prachtige resultaat.  Of de leiding er op had gerekend na de wedstrijd onder de douche gezet te worden, dat is niet helemaal duidelijk, maar dat hoort er wel bij als je spelers zo’n mooi resultaat neerzetten.

leiders_onder_douche_kl.jpg

Zoals in de voorbeschouwing reeds verwoord bestaat het team uit spelers die met en voor elkaar knokken voor de resultaten en dat alles, zoals verwoord door Richard Kleuskens, met herkenbaar voetbal.  RKsv Wittenhorst wenst de leiding en de spelers van harte proficiat met dit mooie resultaat.

c4_venray_kl.jpg

goal_kl.jpg

Samen met alle supporters werden de kampioenen ontvangen in de kantine en werd het team toegesproken door John Peeters, Hoofd Commissie Organisatie en voorzitter Ton Hagens.  Bevestigd werd nog eens dat het behalen van een kampioenschap in de jeugd een gebeurtenis is die je lang in je herinneringen meedraagt. Vervolgens was tijd voor een feestje, afgesloten met een ware polonaise.  Alle bezoekers feliciteerden het team en daarmee werd een 1e mooie seizoenshelft afgesloten.

proost_team_kl.jpg

trotse_leiders_kl.jpg