De kantine een nieuw gezicht geven, daar wil ik bij horen !!!

2 maart 2015

Een groep enthousiaste leden en vrijwilligers heeft zijn krachten gebundeld en is aan de slag gegaan met het opdoen van ideeën voor een nieuw gezicht voor de kantine van RKsv Wittenhorst.

Gezelliger, meer huiselijk en aantrekkelijk voor alle doelgroepen vormen hierbij de kernwoorden.

Heb jij of heeft jouw team of commissie ideeën, praktische vaardigheden of knowhow dan zijn deze vanzelfsprekend van harte welkom. Bundel je ideeën en kennis en geef deze door aan een afvaardiging van jouw team of commissie. De leiders van alle teams en de commissiehoofden zullen op korte termijn per mail benaderd worden voor een afspraak voor nader overleg met de projectgroep.

Wil je al eerder ideeën kwijt? Stuur dan een mail naar inrichtingkantine@rksv-wittenhorst.nl