De Scheids, Mijn Held

30 september 2014

In de week van 4 tot en met 12 oktober staat de clubscheidsrechter centraal. Wij willen in deze week onze waardering laten blijken voor alle vrijwilligers die wekelijks als scheidsrechter actief zijn op de velden van Wittenhorst.

Wij roepen dan ook alle teams op, om op zaterdag 4 en zondag 5 oktober voor aanvang van de wedstrijd een ere-haag te vormen voor de scheidsrechter en hem/haar met een applaus welkom te heten op het veld

Verder zullen we in deze week een spelregelquiz lanceren op de Wittenhorst site die het hele seizoen zal doorlopen. Op het einde van de quiz zijn er enkele leuke prijzen voor de beste spelregel kenners.

Het scheidsrechters coördinatie team zal in navolging van de Fair Play certificering en de week van de scheidsrechter verdere activiteiten ontplooien om het scheidsrechtersbeleid een nog breder draagvlak te geven binnen Wittenhorst.

Wij bedanken alle scheidsrechters van Wittenhorst hartelijk voor hun wekelijkse inzet op de velden . Jullie zorgen ervoor dat elke wedstrijd goed geleid wordt , het levert elke week weer vele positieve reacties op . Als Wittenhorst laten we zien dat we respect hoog in het vaandel hebben en geven hiermee onze vereniging een geweldige uitstraling. Met name ook onze jeugd leert hiermee dat het allemaal niet vanzelfsprekend is

Wij nodigen belangstellenden uit  om ook scheidsrechter te worden, je kunt je hiervoor aanmelden via scheidsrechterzakenjeugd@rksv-wittenhorst.nl. Ook leden die onze jeugdscheidsrechters willen begeleiden op een zaterdagmorgen of-middag nodigen wij van harte uit om met ons in gesprek te gaan.

De Scheidsrechterscommissie