Dinsdag laatste en beslissende poulewedstrijd Wittenhorst-EHC/Heuts

30 augustus 2013

Dinsdag 3 sept. speelt Wittenhorst de laatste poulewedstrijd van de beker thuis tegen koploper EHC/Heuts uit Hoensbroek.

Deze ploeg kon in de KNVB-beker afgelopen woensdag een fraaie zege behalen en is nu voor de tweede ronde gekoppeld aan FC Eindhoven. Een mooie wedstrijd dus.

Wittenhorst kon zaterdag thuis tegen het stugge Geldrop een verdienstelijk gelijkspel behalen en wil het een ronde verder komen dan zal er gewonnen dienen te worden. EHC/Heuts speelde zaterdag doelpuntloos gelijk tegen RVU.

De stand in groep L36 is als volgt:

1. EHC/Heuts 2-4 3-1; 2. Geldrop 3-4 3-4; 3. RVU 3-2 2-3; Wittenhorst 2-2 3-3.

Door het drukke bekerprogramma moet EHC/Heuts 4 wedstrijden binnen 10 dagen spelen. Geen gemakkelijke opgave dus.

Voor Wittenhorst de opgave om tegen deze gerenommeerde hoofdklasser een stunt uit te halen. En waarom kan dit niet.

Supporters, op naar ons sportpark voor deze leuke bekerwedstrijd. Aanvang is 18.45 uur.