FC Robinstijn - fan of the match

27 januari 2023

FC Robinstijn is een organisatie die voetbalwensen in vervulling laat gaan, voor kinderen die om welke reden dan ook een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Wij zijn een partnerclub van FC Robinstijn en kunnen kinderen die hiervoor in aanmerking komen aanmelden voor een ‘Fan of the match’ ervaring bij VVV-Venlo.

Wat betekent ‘Fan of the match’?

Als Fan of the Match krijg je een uniek kijkje achter de schermen bij VVV-Venlo. Je mag als eerste het veld betreden en samen met de scheidsrechter de wedstrijdbal naar de middenstip brengen. Daarna bekijk je de wedstrijd samen met je familie van speciaal voor jullie gereserveerde plaatsen op de tribune. En wie weet ontmoet je na de wedstrijd je favoriete voetbalhelden en kun je foto’s en handtekeningen scoren.

Wie kunnen er Fan of the Match worden?

Kinderen in de leeftijd van 5 t/m 12 jaar, die om welke reden dan ook een steuntje in de rug kunnen gebruiken of het gewoonweg verdienen om een keer in het zonnetje gezet te worden.

Hoe kun je iemand aanmelden als Fan of the Match?

Ken jij iemand, in de leeftijd van 5 t/m 12 jaar, die het verdient om een magische voetbalavond te beleven? Geef hem of haar dan nu op bij onze Fan of the Match coördinator Bjorn van Deijnen, door een mail te sturen naar bjorn.vandeijnen@fcrobinstijn.nl. En wie weet wordt diegene komend seizoen ook een FC Robinstijn Fan of the Match bij VVV-Venlo.