G-team Wittenhorst zoekt nieuwe leden

18 september 2021

Of je nu jong of oud, groot of klein, dik of dun, sportief of iets minder sportief bent: Het maakt ons allemaal niet uit!

Bij Wittenhorst zoeken we gezellige mensen, die lekker willen sporten, samenwerken, een team zijn, voor elkaar willen opkomen en er samen een leuke dag van maken. Ook na het voetballen vinden wij gezelligheid belangrijk en drinken we ook graag een biertje of wat fris om na te kletsen over het voetbal of andere leuke dingen.

Lijkt je dit leuk, meld je dan aan en kom lekker bij ons voetballen! Oh ja, je moet wel een beperking hebben, anders mag je helaas niet mee doen! :)

Training: elke donderdag van 18:15 – 19:30 uur

Wedstrijden: iedere zaterdag, thuiswedstrijden om de week om 11:30 uur

Trainer: Marco Stevens