Hay Emonts beëdigd tot raadslid

24 mei 2014

Hay Emonts, oud bestuurslid, is vorige week beëdigd tot raadslid van de Gemeente Horst aan de Maas. Hay zal zich in de raad bezighouden met het verenigingsleven, vrijwilligerswerk, lokale economie, werkgelegenheid, onderwijs en zorg.

Niet alleen het raadslidmaatschap bevestigt Hay’s betrokkenheid bij de Horster regio. Ook als voorzitter van de Commissie Maatschappelijk Verenigen is hij een energieke kartrekker als het er om gaat hoe RKsv Wittenhorst, Maatschappelijk partner van de Gemeente Horst aan de Maas, zich ontwikkelt op maatschappelijk gebied. Het samenwerken en verbinden staat bij Hay hoog in het vaandel. Hay bekleedt hiermee functies die prima op elkaar aansluiten en hem in de gelegenheid stellen zijn oprechte betrokkenheid met de regio in de praktijk te brengen.

RKsv Wittenhorst wenst Hay van harte proficiat en heel veel succes.