Laatste seizoen Richard Aben bij VR1

27 februari 2021

Richard Aben heeft besloten aan het einde van dit seizoen te stoppen als trainer van de VR1 van RKsv Wittenhorst. Richard heeft het team de afgelopen vier seizoenen met heel veel passie en kunde geleid en ervoor gezorgd dat het team is uitgegroeid tot een hecht team dat in de 2e klasse in de bovenste regionen meedraait.

RKsv Wittenhorst is Richard dan ook zeer dankbaar voor alles wat hij de afgelopen jaren voor het team heeft betekend en wenst hem alle goeds toe. De komende periode zal de club op zoek gaan naar een opvolger.

Zelf zegt Richard hier het volgende over:

"Na 4 seizoenen neem ik na dit seizoen afscheid als trainer/coach van Wittenhorst Vrouwen 1.

Samen met deze geweldige groep hebben we mooie hoogtepunten gehad: kampioenschap, Mallorca, een overwinning na meer dan 100 minuten voetbal (en een rode kaart).

Dank aan Wittenhorst, een fijne vereniging, die het waarschijnlijk niet altijd even gemakkelijk heeft gehad met mij, maar altijd voor mij en het team haar beste beentje voor heeft gezet!

Na het positieve bericht dat we vanaf volgende week weer op het veld mogen staan, gaan we het seizoen nog mooi afsluiten met leuke trainingen en hopelijk ook nog een paar wedstrijden!"