Nieuwe jeugdsponsors RKsv Wittenhorst

11 september 2012

In navolging van de nieuwe hoofdsponsor Parkhotel Horst kan het hoofdbestuur ook met trots vermelden dat RKsv Wittenhorst er in geslaagd is om ACB en Pulse bereid te vinden om beiden als jeugdsponsor op te treden voor de komende 3 jaar.  Beiden zijn geen onbekende voor Wittenhorst.

ACB is al vele jaren zeer betrokken bij de vereniging en ondersteunt de vereniging in velerlei vormen, tevens is de naam ook verbonden aan de ACB Phoxy cup, het toernooi van alle samenwerkingsverenigingen van PSV Eindhoven.

Pulse was de afgelopen 6 jaar jeugdsponsor en heeft haar naam verbonden aan het Pulse Minioren toernooi, het toernooi voor jeugdige spelers van BVO’s.

Door het gezamenlijke jeugdsponsorschap heeft Wittenhorst de mogelijkheid om sportief te investeren in de jeugd.

RKsv Wittenhorst is ACB en Pulse dan ook zeer dankbaar hiervoor.

Zie ook: http://www.rksv-wittenhorst.nl/business/sponsors/jeugdsponsors/