Oefenwedstrijd 5 juli: Wittenhorst - VVV-Venlo

24 juni 2022

Op dinsdag 5 juli 2022 speelt Wittenhorst een oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo op Sportpark ter Horst. De wedstrijd begint om 19:00 uur en is toegankelijk voor publiek. Hierbij is iedereen uitgenodigd om deze wedstrijd te komen bewonderen. De kantine is eveneens geopend. Kaartverkoop via VVV-Venlo (ook aan deur verkrijgbaar). Kaarten zijn 5 euro per persoon. Tot en met 12 jaar betaal je 2,50 euro. Kaartverkoop aan de deur kan contant of met PIN.

Deze zomer zijn er meer mooie wedstrijden te bewonderen op ons sportpark:

• De vrouwen van FC Twente, met o.a. onze eigen Kim Everaerts, spelen op dinsdag 12 juli om 14:00 uur een oefenwedstrijd tegen OHL Leuven
  • VVV-Venlo speelt op dindsag 19 juli om 18:00 uur een oefenwedstrijd tegen Jong AZ

Ook deze wedstrijden zijn toegankelijk voor publiek en ook de kantine zal voor, tijdens en na deze wedstrijden geopend zijn.