Oliebollenactie 2022

20 december 2022

Beste leden, vrijwilligers en ouders,

Na een succesvol eerste en tweede jaar willen we ook dit jaar in december weer samen met Graaf ter Horst de oliebollenactie organiseren. Met deze actie hopen we weer wat extra geld binnen te halen wat we mooi kunnen besteden aan bijvoorbeeld: het aanzicht van ons sportpark, verdere update kantine, extra materialen, etc. Een dergelijke actie kan alleen slagen als we hier voldoende handjes bij krijgen en daarom vragen we bij deze ook jullie hulp.

Dit jaar gaan we de actie proberen samen tot een succes te brengen. Hoe willen we dit gaan bereiken?

Wij willen jullie uitdagen en daarom mag het team met de meest verkochte oliebollen een leuke activiteit gaan doen!

• Wij willen alle leden en vrijwilligers vragen om hun best te doen om 4 zakken oliebollen te verkopen bij ouders, opa en oma, ooms en tantes, buren, vrienden en bekenden, etc.
    Oliebollen bestellen kan via: www.graafterhorst.nl/bestelformulier-oliebollen
  • Je kunt ook oliebollen bestellen door de qr-code op de poster te scannen. Deze poster hangt o.a. op meerdere plekken bij Wittenhorst en binnenkort bij verschillende Horster supermarkten.
  • De oliebollen zullen op twee momenten bezorgd worden, namelijk:

• Zaterdag 24 december van 10:00 – 12:00 uur.
  • Vrijdag 30 december van 10:00– 12:00 uur.
  • Er is ook een derde moment, op zaterdag 31 december tussen 10.00 en 12.00 uur. Op dit tijdstip kunnen de oliebollen zelf worden afgehaald bij Graaf Ter Horst.

Handjes nodig

Voor de aflevermomenten hebben we nog wat extra handjes nodig die ons hiermee komen helpen. Liefst ook wat vrijwilligers of ouders met een auto. Met de fiets is natuurlijk ook prima.

Opgeven om te bezorgen kan via het formulier op deze pagina!

Wij hopen dat jullie er net zo veel zin in hebben als wij en rekenen op jullie medewerking en betrokkenheid. Met zijn allen gaan we dit klusje weer klaren! Verder bedanken we jullie alvast voor jullie medewerking! We gaan er samen een geslaagde actie van maken!