Presentje Dag van de Vrijwilliger

21 november 2022

Op 7 december is de officiƫle Dag van de Vrijwilliger. Omdat wij je inzet ontzettend waarderen willen we je graag bedanken voor je inzet voor onze vereniging. Zonder jullie kan er niet gevoetbald worden!

Daarom ligt er aanstaande zaterdag 3 december een presentje voor je klaar. Deze kun je komen afhalen tussen 10:00 en 13:00 uur bij de drive-thru op de parkeerplaats van het sportpark. Je ziet onze medewerkers van de vrijwilligerscommissie vanzelf staan. Je kunt dit jaar kiezen uit twee soorten pakketten. Het is ook mogelijk om je presentje door iemand anders op te laten halen, we hebben daarvoor alleen je naam nodig.

Deze presentjes kunnen we aanbieden door onze fantastische sponsoren. Dankzij hen kunnen we jullie in het welverdiende zonnetje zetten.

We zien je graag op zaterdag 3 december!

De vrijwilligerscommissie namens het bestuur van RKsv Wittenhorst.