Samenwerking Leon Theuws en Wittenhorst per direct gestopt

14 september 2023

Afgelopen weekend heeft Leon Theuws (trainer-coach O23-1) in overleg met de Technische Commissie van Wittenhorst besloten om zijn werkzaamheden per direct neer te leggen. Leon is voor zichzelf tot de conclusie gekomen dat hij de combinatie privé, werk én de tijd die hij dient te investeren in het trainen/coachen en begeleiden van spelers + staf bij O23-1 niet voldoende kan waarmaken. Dat heeft hem doen besluiten om per direct zijn werkzaamheden neer te leggen.

Wij willen Leon namens spelers, staf en leden van de Technische Commissie bedanken voor zijn bijdrage die hij heeft geleverd aan onze club en wensen hem veel succes in de toekomst!

De Technische Commissie gaat zich de komende weken beraden over een nieuwe opvolger van Leon. Voorlopig neemt Niels van de Hee (huidige 1e assistent-trainer) samen met René Hoogers (2e assistent-trainer/stagiair) de taken over van Leon totdat duidelijk is wie Leon Theuws gaat opvolgen.