Sponsoractie "spek uw (club)kas 2012"

25 oktober 2012

Sponsoractie

“spek uw (club)kas 2012”

Onze sponsor, supermarkt PLUS uit Horst, start wederom een actie (van maandag 22 oktober t/m zaterdag 13 januari a.s.) waarbij o.a. RKsv Wittenhorst extra geld kan verdienen door deze sponsoractie.

Wat houdt de actie in?

In deze periode worden kassabonnen in de supermarkt PLUS afgestempeld en kunnen deze worden ingeleverd bij RKsv Wittenhorst.

Voor elke besteding van € 10,- krijgt de club een bedrag uitgekeerd. Er wordt een stand bijgehouden van de deelnemende verenigingen en instellingen als een soort competitie.

Het mooie aan deze actie is dat het de leden geen extra inspanning kost en toch een leuke financiële bijdrage kunt leveren aan onze club.

Spreek het nu rond en vraag ook familie en vrienden om in deze periode de kassabonnen te mogen ontvangen van de PLUS uit Horst! De bonnen kunnen worden ingeleverd in de kantine (groene box). De overige adressen waar de bonnen ingeleverd kunnen worden zijn:

-      Lei v.d. Bekerom, Venrayseweg 75

-      Jan Hesen, Parallelweg 2

-      Twan van Osch, De Kolk 26

-      Riet Verheijen, Pr. Beatrixstraat 28

-      Ton Hagens, Pastoorsveld 24

LATEN WE ER GEZAMENLIJK EEN SUCCES VAN MAKEN!

Namens de Sponsorcommissie