Stem op onze verenigingshelden

18 oktober 2023

Op maandag 20 november vindt de 'Avond van de Sport' plaats in 't Gasthoês. Deze avond staat in het teken van het waarderen van vrijwilligers met een groot betrokken hart voor de sport en/of zijn of haar vereniging. Tijdens  de 'Avond van de Sport'  worden verschillende prijzen uitgereikt. Namens Wittenhorst zijn Tommie Verheijen en Gijs Christiaens genomineerd voor de sportwaarderingsprijzen. Ook is er een publieksprijs te winnen. Jij kunt hiervoor een stem uitbrengen!

Selectie uit genomineerden

Eerder deden we de oproep om ons te laten weten wie jij wilde nomineren als verenigingshelden. Uit de inzendingen is een selectie gemaakt. We schuiven twee toppers naar voren die meedoen om de prijzen:

• Tommie Verheijen. Een belangrijke pion binnen onze jeugd. Hij begeleidt de jeugd en ouders met een grote lach en inzet.
  • Gijs Christiaens. Een gedreven lid (JO19-1) en vrijwilliger (assistent trainer JO13-1)

Stemmen maar!

Op de website van Sport aan de Maas kun jij je stem uitbrengen voor de publieksprijs. Dat kan tot vrijdag 20 oktober 2023 via deze pagina