Supporters: de reis gaat naar Meerssen

6 maart 2014

Wittenhorst heeft zich tijdens de carnavalsdagen weer van hun beste kant laten zien.  Of dit komende zondag in Meerssen ook het geval is, gaan we met veel belangstelling volgen. De tegenstander van komende zondag kon de leidersplaats niet vasthouden. Heel lang was het de trotse koploper. In deze klasse is weer eens bewezen dat veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn. Nu is het TOP dat de koppositie inneemt.

Wittenhorst gaat dan wel als underdog de wedstrijd in, maar de jonge ploeg uit Zuid-Limburg is ook kwetsbaar. Verleden seizoen kon Wittenhorst daar een prachtige 3-0 zege behalen, wat ook niemand had verwacht. Kortom wie weet wat het komende zondag zal geven.

Onze supporters zullen ongetwijfeld de carnaval vergeten zijn en de aandacht kan weer gericht worden op het voetbal. We zijn weer met z'n allen aanwezig op sportpark Marsana aan de Proost de Beaufortstraat 1.

Veel succes!