Supporters: laatste competitiewedstrijd

7 mei 2013

De schitterend verlopen competitie 2012/13 krijgt zondag een einde wanneer Wittenhorst het moet gaan opnemen tegen RVU uit Rothem. We kennen deze ploeg nog van enkele weken geleden toen op donderdagavond tegen deze ploeg pijnlijk werd verloren.

Dit verlies werd nadien weer netjes rechtgetrokken door keurige overwinningen en dit betekende een plaats voor de nacompetitie. Dit verlengstuk krijgt Pinksterzaterdag en –maandag zijn vervolg. Onze tegenstander is het Zeeuwse Goes o.l.v. Gérard de Nooijer. Deze ploeg is als 12e geëindigd in de Hoofdklasse B. Hierover uiteraard volgende week meer.

Zondag gaan we onze ploeg vergezellen naar Zuid-Limburg. Het is weliswaar een wedstrijd om des keizers baard, maar toch gaan we ons revancheren voor de thuisnederlaag en het is tevens een goede training voor de dingen die komen gaan.

Veel succes!

Supporters, het sportpark van RVU is gelegen aan de Molenweg 1, Rothem.