Supporters: zondag zijn we van de partij in Rothem

28 november 2013

Zondag jl. konden de supporters genieten van een strijdend team dat na het schitterende doelpunt groeide in de wedstrijd. Kortom wat kan een voorsprong een geheel andere beleving teweeg brengen. Ook het tweede doelpunt was van grote klasse. Alle frustraties werd in dit schot gelegd. Een zeer verdiende overwinning dat Wittenhorst weer aansluiting geeft.

Komende wedstrijd weer een zeer belangrijk treffen. Een zespuntenwedstrijd. RVU telt nog maar slechts één punt meer samen met nog twee andere elftallen. Wittenhorst kan dus goede zaken gaan doen. Maar… er zal dan wel als eerste vereiste gestreden dienen te worden. RVU is een elftal dat achterin sterk bezet is, het heeft slechts 11 tegendoelpunten moeten incasseren. Voorin verloopt het wat stroever. Onze mannen weten wat hen te doen staat. De inzet is het meer dan waard. Succes!

Supporters, we zijn weer met velen aanwezig in Rothem. De spelers zullen dit dan hopelijk gaan waarderen in een lekkere pot voetbal.  Het sportpark is gelegen aan de Molenweg 1 in Rothem.