Ted Beekman Erevrijwilliger van 2022

8 juni 2022

Tijdens een zeer geslaagde Vrijwilligersavond op vrijdag 3 juni in het Parkhotel, die na twee jaar afwezigheid eindelijk weer mocht plaatsvinden, werd Ted Beekman uitgeroepen tot Erevrijwilliger van 2022. Voor de eerste keer tijdens de feestavond voor vrijwilligers van Wittenhorst.

Ted is als voetbalvader bij Wittenhorst in aanraking gekomen met het vrijwilligerswerk. Onder andere als leider bij zijn dochter. Vanaf dat moment was Ted niet meer weg te denken bij de club en heeft hij zich sterk gemaakt voor het meiden-/vrouwenvoetbal. Van hieruit is Ted toegetreden tot de commissie voetbaltechnische zaken en heeft daar een belangrijke rol in samenwerking met buurverenigingen voor de voetballende meiden en vrouwen binnen onze club. Dit doet Ted vol overgave.

Naast zijn rol bij voetbaltechnische zaken, is Ted sinds vorig jaar toegetreden tot de commissie Ontwikkeling waarin hij ook projectmatig bij blijft dragen aan de ontwikkelingen van Wittenhorst als vereniging. Vanwege zijn unieke en tomeloze inzet voor het meiden-/vrouwenvoetbal is Ted uitgeroepen tot Erevrijwilliger van 2022. Van harte gefeliciteerd!

Helaas kon Ted niet zelf aanwezig zijn tijdens de Vrijwilligersavond. Echter liet de voorzitter, Ron van den Bekerom, het daar niet bij en verraste de Erevrijwilliger via een videogesprek om het aan Ted zelf bekend te maken. Traditiegetrouw wordt Ted's 'footprint' voor onze club vereeuwigd middels de welbekende stoeptegel.