Topweekend voor Wittenhorst 8 en 9

14 november 2021

Op een zondag waarbij de meeste seniorenteams een vrije dag vierden, viel er gelukkig nog voldoende te beleven bij de vandaag actieve teams.

• Wittenhorst 2 heeft, met de nodige moeite, de volgende ronde bereikt van de beker voor reserveteams. Op het eigen hoofdveld werd het tweede team van TSC '04 uit Tegelen met 2-1 verslagen.
  • Wittenhorst 3 verloor vandaag op eigen veld met 0-2 van het tweede elftal van SVEB. Helaas staat ons derde elftal op dit moment onderaan in de 4e klasse, maar zijn er nog voldoende teams binnen handbereik en wedstrijden voor de boeg om dit om te draaien.
  • Wittenhorst 8 heeft vandaag op eigen veld een knappe 2-1 overwinning geboekt op het tweede elftal van Merselo. Het betekende alweer de derde overwinning op een rij en na vijf competitiewedstrijden zijn de kameraden nog altijd ongeslagen. Met elf punten uit vijf wedstrijden staan de oranjehemden dan ook voorlopig keurig derde.
  • Wittenhorst 9 heeft vandaag op eigen veld de topper tegen RESIA 2 met 1-0 gewonnen. Na zeven wedstrijden hebben de vrienden nog altijd de volle buit en is er een gaatje geslagen met de directe concurrenten. Waren we verleden week nog kritisch op keeper Siep; vandaag hield hij zijn ploeg op de been met het stoppen van een penalty en een knappe redding in de kruising.

Wat verder opviel dit weekend:

• Wittenhorst G1 heeft op eigen veld de topper tegen rivaal sv Venray G1 met 4-1 gewonnen. Voorlopig staan de oranjehemden dan ook bovenaan in de competitie, al heeft de concurrentie nog wedstrijden tegoed.
  • Wittenhorst JO15-3 heeft met speels gemak de volgende ronde gehaald in de beker. Op bezoek bij ST Sporting S.T./SVEB JO15-2JM werd met 2-11 gewonnen.
  • Wittenhorst JO11-1 heeft de derby op eigen veld tegen Sparta'18 JO11-1JM met een spectaculaire score gewonnen: 6-4.
  • Wittenhorst JO12-1 heeft op bezoek bij JVC Cuijk JO12-1 een knappe overwinning geboekt: 0-2. Na twee wedstrijden delen de Horstenaren de koppositie met Volkel.