Verkiezing Leukste Sportvereniging van Horst aan de Maas

7 september 2015

RKsv Wittenhorst doet mee aan de verkiezing Leukste Sportvereniging van Horst aan de Maas. Wittenhorst timmert op allerlei fronten hard aan de weg! Wil je je club ondersteunen? Ga dan naar www.leukstesportvereniging.nl en breng vanaf 7 september je stem uit! We willen graag zoveel mogelijk stemmen verzamelen.

Stemronde van 7 september tot en met 11 oktober 2015

Er is 1 stemronde: stemmen kan van 7 september tot en met 11 oktober 2015Bij het uitbrengen van een stem wordt een rapportcijfer gevraagd voor vier criteria: sfeer, sportiviteit en respect, betrokkenheid vrijwilligers en deskundigheid bestuur (cijfers tussen 1-10). Het gemiddelde cijfer per onderdeel is bepalend woor de eventuele verkiezing. Na 11 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt die mogelijk kan deelnemen aan de provinciale- en wellicht daarna de landelijke verkiezing. Steun je club en STEM! Als stemmer kun je prijzen winnen, de vereniging kan prijzen winnen en je steunt een goed doel, Spieren voor Spieren!

Opbrengst voor Spieren voor Spieren

Voor iedere stem waarbij toestemming gegeven wordt om de nieuwsbrieven van partners te ontvangen (dit is natuurlijk niet verplicht) wordt er door de verkiezing € 0,05 gedoneerd aan Spieren voor Spieren. Dit goede doel helpt in samenwerking met vele topsporters kinderen met een spierziekte. Voor alle sportverenigingen een extra belangrijke reden om veel stemmen te werven! Naast Spieren voor Spieren zijn ook Sport FM en Wij Willen Sport partners van de verkiezing. De organisatie is in handen van Vote Company.

600_120_stemopons.jpg