Verslag Slotdagen jeugd seizoen 2014/2015 .

7 juni 2015

Al weer een paar weken geleden  vonden voor alle leeftijdsgroepen de traditionele slotdagen plaats.

Onze G-voetballers, C, D, E, F en mini-F teams speelden onderling een leuk mixtoernooi met voor alle leeftijdsgroepen een top opkomst. De weergoden waren ons elke avond gunstig gezind. Maandag en dinsdag waren we net voor de bui binnen en de overige dagen genoot men van een fris zonnetje.

Verdeeld over soms Nederlandse dan wel buitenlandse clubs  was er elke avond volop strijd.

Na afloop van de finales werd onder het genot van een hapje en een drankje, uit het winnende team via loting de speler van het jaar bekend gemaakt. Onze urn/graal was dan wel enigszins beschadigd maar nog uitermate geschikt.

Hier volgen de winnaars:

Mini-F: David Ukanwa

F-jeugd: Sebas van Mullekom

E-jeugd : Troy v/d Wetering

D-jeugd:.Stijn van Helden

C-jeugd: Ibi Jassey

G-voetbal: Marco Driessen

De organisatie bestaande uit Leon/Rene/Arnold/ Jimi/Jos/Geert en Huub bedankt iedereen die deze slotdagen tot een groot succes gemaakt heeft en vooral de spelers zelf die door een goede opkomst voor een paar heerlijke voetbalavonden gezorgd hebben. Ook kantine ”baas” Jan, assistent Jos en lieftallige dame die voor de hapjes zorgde bedankt.

P.s. de activiteitencommissie heeft nu een welverdiende vakantie en gaat,  mits hun aflopende contracten weer verlengd worden,  er in het seizoen 2015/2016 weer vol tegen aan.