Voorbeschouwing Geldrop-Wittenhorst en selectie

3 februari 2015

Beste sportvrienden,

Na de uitstekende overwinning op RVU, staat zondag de uitwedstrijd tegen Geldrop op het programma.

De voor Wittenhorst altijd lastige wedstrijd tegen het stugge RVU, werd zondag redelijk eenvoudig en verdiend met 3-0 gewonnen. Deze overwinning geeft het team veel vertrouwen, en zeker de manier waarop er bij vlagen gespeeld werd is veelbelovend.

Gezien de thuiswedstrijd tegen Geldrop weten we dat er zondag voldoende kansen liggen om een goed resultaat te halen. We verloren thuis met 0-1, maar degene die de wedstrijd gezien hebben weten dat er veel meer in had gezeten.

Als we zondag met dezelfde instelling en beleving spelen als tegen RVU, dan ben ik ervan overtuigd dat we de 3 punten meer naar Horst kunnen nemen.

Uiteraard verwachten we zondag weer de nodige steun van onze supporters in Geldrop!!

Met sportieve groet,

Daan Hendriks

Selectie:

Kevin van Asten, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Rik Linders, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders, Willem Derks.

Bijeenkomst: 12.00 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.30 uur ING-bank.