Voorbeschouwing Minor-Wittenhorst en selecties 1 en 2

3 oktober 2014

Hallo sportvrienden,

Afgelopen zondag leed Wittenhorst z'n eerste nederlaag tegen Geldrop. Tegen de verhouding in pakte Geldrop de 3 punten. Wij hielden er een kleine kater aan over. Al met al mogen we toch tevreden zijn met het vertoonde spel. Als groep maken we de afgelopen weken kleine stappen vooruit. Hopelijk kunnen we hierop verder borduren tegen onze volgende tegenstander.

Aanstaande zondag staat de 5e competitiewedstrijd op het programma tegen Minor. Als we kijken naar de ranglijst staat Wittenhorst na vier wedstrijden op een nette vijfde plaats. Wij als team mogen in deze competitie niemand onderschatten, want de onderlinge verschillen zijn klein in deze competitie.

Dus op naar komende zondag en kijken of we de 3 punten mee kunnen nemen naar Horst. Wij hopen op jullie steun.

Groetjes Bart Zanders

Selectie

Minor - Wittenhorst - zondag 5 oktober - 14.30 uur

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders, Gijs Gooren.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.15 uur ING-bank.

Supporters: sportpark van Minor is gelegen aan de Kollenberg 2 in Nuth.

Erp 2 - Wittenhorst 2 - zondag 5 oktober - 12.00 uur

Tom Aarts, Denny Bongers, Martijn Coppers, Giel Craenmehr, Willem Derks, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Jelle Houben, Rob Joosten, Guido Kauffeld, Luc van Osch, Nilis Schatorjé, Caspar de Swart, Djen Verkoelen, Nicky Zanders.

Bijeenkomst: 10.15 uur sportpark.

Auto's: Roy, Rob, Tom, Martijn.