Voorbeschouwing Someren-Wittenhorst en selectie

29 november 2014

Afgelopen zondag hebben we een terechte maar enigszins geflatteerde nederlaag geleden tegen de geel-zwarten uit Meerssen. Op een slecht veld viel het eerste doelpunt al na 3(!) minuten, waardoor we met de gehele ploeg gedurende de wedstrijd achter de feiten aan liepen. Uiteindelijk resulteerde dit in een 0-3 nederlaag tegen een goed combinerend SV Meerssen. Afgelopen dinsdag hebben we met de groep de wedstrijd geanalyseerd en gaf trainer Jan Lauers duidelijk aan waar de fouten zaten, het ging vaak om details. Hier zullen we lering uit trekken.

Komende zondag spelen we in en tegen Someren. De Somerse formatie heeft het op het moment moeilijk maar heeft nog steeds een uitstekend collectief. Het gemis van alleskunner Thijs van Pol (vertrokken naar Gemert, tevens topschutter) is zichtbaar aan het doelsaldo. Toch is er geen sprake van onderschatting en zullen wij aanstaande zondag vol voor de drie punten gaan. We willen namelijk graag in de subtop van de Eerste Klasse D mee blijven doen.

We hopen dat de supporters afreizen naar Someren voor deze mooie uitwedstrijd. Er is een tribune aanwezig en aan het veld zal het zeker niet liggen. Er ligt een schitterend kunstgrasveld. We hopen op jullie steun.

Met sportieve groet,

Bart Spreeuwenberg

Selectie
Someren 1-Wittenhorst 1 - zondag 30 november, 14.30 uur

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Jansssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders, Gijs Gooren.

Bijeenkomst 12.00 uur De Lange.

Vertrek bus ca 12.30 uur ING-bank.