Voorbeschouwing Someren-Wittenhorst en selecties

14 februari 2014

Beste Sportvrienden,

Na een weekend zonder wedstrijd, wordt de competitie aanstaande zondag weer hervat. Zondag spelen we de lastige uitwedstrijd tegen Someren. Na de 0-4 thuisnederlaag in het begin van het seizoen, hebben we iets recht te zetten tegen Someren.

Door de belangrijke en verdiende overwinning 2 weken geleden tegen directe concurrent Chevremont hebben we weer zicht op de ‘veilige’ plaatsen op de ranglijst. Binnen het team is er veel vertrouwen dat we uiteindelijk ook op deze plaatsen zullen eindigen.

Om dit te bereiken zullen we ons 100% moeten blijven inzetten op de trainingen en zullen we ons verder moeten ontwikkelen als team.

De komende weken moeten we laten zien dat we in de loop van dit seizoen beter zijn gaan voetballen, en dat we ook een resultaat kunnen halen tegen teams in het bovenste deel van de ranglijst. Te beginnen zondag in en tegen Someren.

Met de steun van onze trouwe supporters, zullen we er alles aan gaan doen om zondag een resultaat te halen in Someren.

Met sportieve groet,

Daan Hendriks

Selecties

Someren 1 - Wittenhorst 1 - zondag 16 februari, 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Benji Nunumete, Marc van Rens, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 12.00 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.45 uur ING-bank.

Deurne 2 - Wittenhorst 2 - zondag 16 februari, 11.00 uur

Spelers:

Tom Aarts, Dennis van Asten, Gerd-Jan Buyssen, Johnny Cuppen, Jordi Geurts, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Joey Joosten, Rob Joosten, Luc van Osch, Marc van Rens, Stan Seuren, Davy Teeuwen, Yannick Vullings.

Vertrek: 09.30 uur kantine.

Wittenhorst 3 - Deurne 3 - zondag 16 februari, 11.30 uur

Spelers:

Joop Driessen, Mathieu Geurts, Joris Hagens, Koos Hoeijmakers, Matthijn Hoogduijn, Ruud Janssen, Rens Keijsers, Bas Peeters, Bram Roefs, Ivo Scheres, Djen Verkoelen, Bram Wagemans.

Bijeenkomst: 10.30 uur sportpark.