Voorbeschouwing SV Meerssen-Wittenhorst en selectie

6 maart 2014

Met de laatste wedstrijden in ons achterhoofd kunnen we met goede moed richting Meerssen afreizen. In tegenstelling tot de eerste periode geven we nu veel minder goals weg. De vorige wedstrijd tegen het sterke DESO ging met 0-1 verloren. Ook al was DESO sterker, ze scoorden toch pas in de tweede helft door een van richting veranderd schot. Dit betekent dat we een stugge ploeg aan het worden zijn waar niet makkelijk meer van te winnen is.

Aankomende zondag spelen we speelronde 19 tegen de nummer twee SV Meerssen. Dit is een sterk team wat zeker voor de titel zal gaan dit jaar. Ze hebben met SV TOP (koploper) de minste goals tegen en de meeste goals voor. Een lastige opgave dus!

Als we de lijn van de tweede periode doortrekken komen de punten ook. Vorig seizoen behaalden we een mooie uitoverwinning bij Meerssen, dus waarom zondag niet? De steun van ons publiek zal ons een extra boost geven.

Tot zondag!

Thom Derks

Selectie:

SV Meerssen-Wittenhorst - zondag 9 maart, 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Gert-Jan Beuyssen, Gijs Hagens, Jordi Janssen, Joey Joosten, Benji Nunumete, Marc van Rens, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Tom Zanders, Rob Zanders.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.15 uur ING-bank.