Voorbeschouwing Wittenhorst 1-SV Venray 1 en selectie

4 september 2014

Beste sportliefhebbers,

Komend weekend staat dan eindelijk de 1ste competitiewedstrijd op het programma, en wel op zaterdagavond om 18.00 uur tegen SV Venray!!

We zijn inmiddels zo’n 6 weken aan de voorbereiding bezig, en dan wordt het wel tijd dat de competitie gaat beginnen. Tijdens de voorbereiding hebben we veel oefenwedstrijden en bekerwedstrijden gespeeld. Goede wedstrijden werden afgewisseld met mindere wedstrijden, maar zeker de laatste wedstrijden zit er een stijgende lijn in ons spel.

De spelersgroep ziet er een stuk anders uit vergeleken met vorig seizoen, en dat is voor iedereen wennen in het begin. Zoeken naar de juiste formatie en speelwijze voor het nieuwe team. Hoe passen de nieuwe spelers zich aan het hogere niveau aan? Hier kom je alleen maar achter door veel te trainen en veel wedstrijden te spelen. De laatste wedstrijden is het steeds duidelijker hoe we willen gaan voetballen, en wat het beste is voor dit team.

Dat we de competitie mogen openen tegen SV Venray is natuurlijk prachtig voor de hele vereniging. Je merkt dat de wedstrijd binnen de vereniging enorm leeft, veel mensen hebben het er over. Voor ons als spelers wordt dit de 1ste keer dat we de derby tegen Venray mogen spelen. Dit geeft ook aan hoelang het geleden is dat Wittenhorst -Venray op het programma heeft gestaan. Wie had 4 jaar geleden in de 3e klasse gedacht dat we aanstaande zaterdag tegen SV Venray zouden spelen?

Kortom, een goede reden om aanstaande zaterdag allemaal aanwezig te zijn bij de wedstrijd Wittenhorst–SV Venray! Wij hebben we er als spelersgroep en begeleiding alle vertrouwen in dat we de punten in Horst kunnen houden!!! Mede door jullie support moet dit zeker gaan lukken.

Met sportieve groet,

Daan Hendriks

PS: Als jullie de uitslag willen voorspellen en daarmee een dinertje winnen bij onze hoofdsponsor Parkhotel Horst, ga dan naar:  Facebook

Selectie

Wittenhorst-SV Venray - zaterdag 6 sept. - 18.00 uur

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Danny Bongers, Willem Derks, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jelle Houben, Jordi Janssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg,,John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 16.45 uur sportpark.